ALLA HJÄRTANS DAG, NEJ TACK.


image116


Alla hjärtans dag.

1. Cigaretter
2. Cosmopolitan
3. Pengar
4. Poesi

Jag kan börja med att skriva om hur mycket jag ogillar alla hjärtans dag.
Speciellt när 99,5 % av alla affärer har något som påminner en om att nästa vecka är det alla hjärtans dag.
Har ni kanske tänkt på att vi som icke har någon kärlek inte direkt mår bra av att se det där?
Jag har bestämt mig, jag ska bli dyngrak och följa med hem till någon trött rackare och sedan dumpa honom...
Nej.

Något annat som stör mig är att när ens vän är med sin pojkvän och helt plötsligt är man luft, de bara kollar på varandra kärleksfullt och kysser varandra.
Hur kul är det när de två sitter och myser när man står själv där som en jävla idiot?
Inte alls kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0