ARG

image134

Mitt kök är tråkigt, kan någon renovera den tack?
Nu ska jag däcka.
Ingen kul kväll alls...
Imorgon börjar verkligheten, jag skall vara på jobbet 12.00, sitta på receptionen, bakfull och (o)trevlig.
Snälla, ring inte imorgon.
Måste kolla upp recept för bakfyllor, detta är inte okej.
Jag är nästan...en alk...oho...list....

Juste, min killkompis som förövrigt är bartender har löst ett extrajobb till mig... gissa!
Bartender, hade varit kul men vill jag sätta mig själv i den fällan?
Känner mig redan som en..ni vet, a-ordet.

Jobbet är också på en av Göteborgs fräschaste klubbar...
Ska tänka på saken.
GODNATT.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta vilken klubb då ;) Blir juh nyfiken som tusan!

2008-02-13 @ 12:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0