BRUNCH

image127

Vi alla vet hur det är att vakna efter en lång natt ute på Avenyn med dina närmaste vänninor...
Bakfull, ofräsch och väldigt HUNGRIG.
Jag föreslår detta då, en brunch på Park Avenue Café, för 149kr, ni lär inte bli besvikna...
Ett tips är ju att ni är riktigt hungriga... (och snygga för ni kommer säkert hitta era ragg, om inte mer!)...

Självklart när jag och A slår oss ner vid bordet så sitter C och ALLA hans killkompisar från igår bakom oss, tro fan inte då att jag sitter där i mitt äckligaste tillstånd, med andra ord likblek.
Och tro fan inte då att jag försöker gömma mig, självklart kommer en av hans kompisar och säger:
- "Nämen, hej! Är ni här och gottar er? Kom och slå er ned med oss, vi har gott om plats!"

Vid den sekunden ville jag springa därifrån och dränka mig.
Dock slutade med att jag beställde in olika drinkar och kedjerökte, det slutade med att drinkarna gjorde mig alldeles för... onykter?
Där satt jag och pratade om olika män jag varit med som har varit för dyngraka för att få upp ''den''.

Från och med idag ska sminkväskan alltid ligga i väskan och inte i badrummet!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SERIÖST, DU E FAN SKÖN

2008-02-10 @ 15:12:04
Postat av: Anonym

UPPDATERA MEEEEEER! Älskar din blogg :D

2008-02-10 @ 19:57:59
Postat av: Anonym

asså du är fan skön! Du skriver precis allt jag vill skriva osv. Men inte kan för jag är inte anonym.

2008-02-10 @ 23:19:00
URL: http://malinita.blogg.se
Postat av: Anonym

tack alla, ni är underbara!
trevlig kväll på er.
pusspusspuss

2008-02-11 @ 00:21:42
URL: http://sexandthecityy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0