Fylleinlägg - glöm den imorgon

Jack Daniels är min nya bästa vän, efter att ha svept i mig ett x antal drinkar ska vi ej tala om den oförglömliga kvällen... Det kommer ungefär ta en timma för mig att skriva detta inlägg, eftersom att jag är perfektionist klarar jag absolut inga stavfel...

Jag älskar den här känslan jag har exakt nu, alkoholen parar ihop sig med blodet, let's make love honeypie...
Finns två saker antingen så ÄLSKAR man mig eller så HATAR man mig, men jag tror att jag är mer hatad än älskad. Men så är det idag, det är en tuff värld vi lever idag... Men bryr jag mig? Nej, inte alls.

Ok, så dyngrak som jag är bestämde jag mig att gå från Bersåbar hem... I mina högklackade Steve Madden skor vinglandes lyckades jag... Men innan det köpte jag mig en fet jävla chipspåse på 7-eleven. Jag flörtade med snubben som jobbade där med, "vill du kanske älska med mig?", han blev generad den sötnosen.
Är jag nöjd?
JAJA.
Ska fan däcka i min feta säng, mmhmm king size only for me...



image131

Kommentarer
Postat av: Bloggtävlingar

Nu har det kommit upp ett par nya tävlingar igen hos mig... kika in vettja!

2008-02-12 @ 02:15:18
URL: http://bloggtavlingar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0