GOD IS A DJ

Människan är aldrig nöjd.
Vi röker
Vi dricker
Vi knarkar
Vi dödar
Vi slåss
Vi våldtar.

Jag håller mig till det här: Alkohol, cigg, pengar och män, sedan är jag faktiskt nöjd.
Man blir rädd när man hör vissa nyheter, om hur sjuka vi individer är egentligen.
Världen är grym och den blir bara värre och värre.
Jag försöker inte låta smart, men det är ju så det är idag.

Kan garanterat säga er att jag inte saknar Sverige, jag är glad över att jag inte har köpt biljetten hem.
Ska fortsätta leva i min drömvärld, där jag använder mitt kreditkort och har inga gränser, jag går in i Christian Louboutin och köper skor jag egentligen inte har råd med.
Jag kommer hem och får en stark ångest, det slutar med att jag går ner till affären nedanför där en gammal fransk man sitter och lever på mig, alla vinflaskor jag köper, som han själv skapat med sina "russin-händer".

Vad händer i Göteborg?
Jo, jag gissar på att ni där hemma tar ett glas eller tio, letar efter någon lika dyngrak som er, som ni kan ta med er hem och tillfredställa er själva. Har jag rätt kanske?

image138

Mitt bland folket är jag vilsen, trots tusentals människor runt omkring mig, så är jag vilsen.

Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

rösta på HELENASCITY i min blogg =)

2008-02-28 @ 22:01:41
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY
Postat av: anna

grymt bra skrivet
/anna

2008-02-29 @ 20:04:28
Postat av: anonym

degeneration.

2008-03-02 @ 02:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0