GÖTGATAN

Som ni vet så befinner jag mig i huvudstaden, Stockholm!
Vi bor nämligen på Scandic Anglais, (jo, vi har en del vänner här men vi vill inte tränga oss in) så vi körde med hotell, enkelt och bra!

Igår var vi på Götgatan, handlade två klänningar och coola tights från American apparel. Vi gick förbi  Beyond Retro också, där hittade jag en svart-grön korsett som verkligen satt bra på mig.
Även fast vi var i stan ungefär tre timmar hittade jag nästan ingenting...

På kvällen bestämde vi oss för att äta på Teatergrillen som b.la Emma (emmasgoodiebag.blogg.se) tipsade om.
Jag blev inte alls besviken, maten var otroligt gott!
Fy vad gott entrecoten var!
Vi satt där i ett par timmar och svepte i oss rött vin, det slutade med flera flaskor vilket leder till en...fylla.

I ett onyktert tillstånd gick vi tillbaka till hotellet, tog ytterligare några glas på baren där och därefter till ett riktigt bra ställe vid namn Neu.
Trots att åldergränsen var 23 år kom vi in, ja...Ibland är det väl en fördel att vara en dam!

Jag skriver lite senare om vad vi hittat på idag...
Nu ska vi äta en sen lunch!

xoxo
image83


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0