HAPPY VALENTINES DAG? not...

image132

Som ni kanske vet så är det alla hjärtans dag snart, tror ni jag ser fram emot det?
Hahahaha...Nej!
Jag ska vara inlåst i min lägenhet med Aladdin chokladask, röda rosor, röda läppar, röda marlboro och rött vin.
Frågan är om man ska gå ut efter det tillståndet, men det lär vara dött ute eftersom 99.5% av alla dödliga människor är hemma tillsammans med deras partner...
Jag funderar på att gå på date... Men tyvärrr så dras jag inte till honom, kanske efter några, eller jag menar många glas...

Hur som helst så är alla hjärtans dag överskattad som in i helvetet...
Till alla er singlar där ute, drick vin som jag, det löser problemen, åtminstone tillfälligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0