Hej, jag är din ångest.

image128

Tro det eller ej, men jag vaknade nyss...
Jag vet inte hur jag ska börja, om jag ens ska börja?
Natten var lång, på Park Lane, natten...hade en aning mycket alkohol i sig.

Min bakfylla ska vi inte ens tala om...Känns nästan som att hjärnan skakar när jag går, det kanske den gör?
Min manliga kompis vill att jag drar ner till Bersåbar ikväll, enligt honom ska det finnas massa småtjejer som han vill stöta på...

Men vi har gjort en pakt, om jag följer med ska han med och äta på McDonalds, man brukar faktiskt säga om man har en rejäl bakfylla så jämnar det ut sig med ytterligare några järn.

Bangar jag snygga män och alkohol?
Återkommer strax...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0