Känn ingen sorg för mig Göteborg!

image108

Kamera: CANON EOS 400D

Hovåsbadet. (Gitarr, öl, cigaretter och grill)
Rosévin.
Singel killar.
Uteserveringar.
Frapino från Espresso House.
Solbränna.
Segling.

Jag ska inte klaga nu... Visst är Göteborg underbart? Om vi tänker på sommaren... Västkusten.
Jag är bara trött på människorna... Man ser samma människor om och igen. Alla känner alla, vem du än träffar så känner den någon du känner, kanske hatar eller kanske älskar...
Jag vill ibland vara anonym (förrutom bloggen).
Jag vill vara ny, färsk, jag vill vara den ingen vet någonting om, ingen känner, ingenting.
Det är svårt dock...


Kommentarer
Postat av: camilla

Nks frapino, grymt god! min kompis visade den för mig i somras :) ETT MÅSTE PÅ SOMMAREN!

2008-02-05 @ 21:52:49
URL: http://camillarudholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0