MAC

image82

Tydligen hade jag ingen lektion idag, men det hindrade inte mig från att köpa orange färgat läppstift med matchande nagellack till från M A C (finns på Åhléns i Nordstan).
Finns verkligen inget snyggare när man matchar naglarna och läpparna.
Orange är min nya färg, förr var det alltid rött på läpparna, men inte iår!

Strax ska jag och mina söta vänninor gå ner till stan för att äta innan vi beger oss iväg till huvudstaden. (Lutar mot Vallgatan)
Emma (emmasgoodiebag.blogg.se) gav mig riktigt bra tips om affärer...
Kolla in hennes blogg, den är bra, jag lovar, annars skullle jag ju inte läsa den! ;)

Hoppas vädret i Stockholm är något bättre, här är det ju storm och regn, inte alls kul.

Kommentarer
Postat av: MALIN

hejsan hejsan ! jag blev ombedd till att kolla in din blogg och din vän skrev att jag inte skulle bli besviken, well, det blev jag självklart inte! Du är grym bruden :)

2008-02-01 @ 11:33:41
URL: http://maaaliiin.blogg.se
Postat av: Emma Cornér

Tack för dina gulliga ord i dagens inlägg! Superfint läppstift & nagellack du köpt! Har skrivit lite restaurangtips till dig i kommentarsfältet i min blogg, så det är bara att spana in:) Hoppas du får det jättehärligt här i Stockholm. Mvh Emma

2008-02-01 @ 15:38:48
URL: http://emmasgoodiebag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0