Min dag i ett nötskal...

image116

Eftersom jag och min vän, (har ju faktiskt en hel del vänner), är väldigt lata gjorde vi en enkel frukost, macka med hallonmarmelad, ägg, juice och kaffe, gott!!!
Efter tag blev vi uttråkade, vi satte på grym electrohouse musik, spelade in rätt balla filmer och drack Baileys och rökte ett paket cigaretter.

Om någon frågar mig idag vad min hobby är så tänker jag svara: tjejsnack!
Efter att ha göttat rätt länge gick jag ner till stan och träffade mina andra två vänninor, det avslutades med ''middag'' på Vallgatan.

Kommentarer
Postat av: Tone

tjejsnack är det sanna nöjet män (djur) inte får uppleva. uppenbart.

2008-02-12 @ 00:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0