Överlycklig

image135

Club sandwich är min nya grej.

Med värk i fötterna och en extrem huvudvärk tar jag raska steg mot lägenheten.
Precis när jag ska ta upp mitt cigarettpaket ser jag en skugga framför mig, en skugga som står still...
Jag kollar upp och ser min gamla skolkamrat som jag var dödskär i...
Det fick mig inte heller att må bättre när jag såg honom idag, tänk er, 1000 ggr snyggare.

Vi hälsar och han pratar om hans modelljobb och jag pratar om mitt jobb.
Sedan granskar han mig och blir tyst sedan säger han det "Du..du ser ju jättebra ut, vad har du gjort?"
Den sekunden ville jag slänga min väska i ansiktet på honom, men det gjorde jag inte.

Det slutade med dejt, inte imorgon tack och lov, det är ju lite för tidigt, utan på fredag.
Gissa om jag är glad?
Svar: Ja, ja, ja!

Nästa vecka åker jag till Paris! Woho.

Kommentarer
Postat av: Miss Keep Your Distance

Paris är helt underbart....

2008-02-13 @ 14:33:23
URL: http://mskeepyourdistance.blogspot.com
Postat av: Camilla

Mmmm, vad gott de ser ut!

2008-02-13 @ 17:15:14
URL: http://camillarudholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0