parce que je le vaux bien

image139

Bonjour!
Jag är avoir faim (hungrig).
I väntan på att min gode vän ska upp med kaffe och croissants tänkte jag uppdatera på bloggen.
Jag har varit kass med det, men hallå, jag är på semester!

Idag ska vi återigen till Musée du Louvre, om ni kanske inte visste så är det världens största museum, man hinner inte se all konst och antik på en dag.

Jag tycker det är så sött när turister ser ut som turister.
Kepsen, solglasögonen, nike-skorna, shortsen och två eller tre kamror.
När jag är utomlands HATAR jag att ställa mig vid en staty och kolla rakt in i kameran, haha.
Funkar inte så för mig!

Ikväll ska vi ut också, vi vet inte var dock, min vän ville att vi skulle pröva oss in på något lyx-ställe där alla supermodels, designers och dylikt befinner sig.
Frågan är om vi kommer att lyckas?


Nu kommer hon, doften av nybryggt kaffe och nybakade croissants.

C'est tout

Kommentarer
Postat av: Sussi

åh men paris är ju typ bästa stan i hela världen XOXO

2008-02-29 @ 19:11:10
URL: http://pusssuss.blogg.se
Postat av: Anonym

du är helt underbar, bästa bloggen!

2008-03-01 @ 14:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0