Paris

image140

Bonjour!
Jag skriver live från mitt hotellrum i Paris.
Vädret är sämre än vad jag hade hoppats på. Molnigt med små solglimtar.
Man kan ju garanterat säga att vädret ligger på 10+ grader..men nog om vädret.

När vi sitter på flyget till Paris med min vän A så ser vi två par som sitter till vänster om oss som tisslar och tasslar.
Vi kan garanterat säga att de icke var odiskreta.
De pratar om vem som först ska gå in på toan, och ja...de slutar med att båda går på samma toa samtidigt.
Jag och min vän som bevittnade detta började få våra föraningar om att de skulle gå med i 10 000 meters klubben, dvs. götta till det lite i luften.
Det pinsamma var när det bildades en lång kö till just den toan, flygvärdinnan trodde att det hade hänt en olycka så hon började banka på dörren och fråga om det är några problem?
Då kommer paret ut lite svettiga, lite röda och lite tillrufsade...
Tror ni att vi skrattade?! Svar: JA! Haha.

Nu ska vi utforska ''the love'' city... Franskt vin och franska män, se upp!
Vi ska ut på gatorna vid Champs Elysee, senare äta middag & sist men inte minst utforska en fräsch klubb.
Vi är rätt heta, så var på er vakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0