Personlig

Saker ni bör veta om mig:

Jag har pluggat färdigt, nu är det lite frihet som gäller här va.
Jag är inte alkoholist, eller ibland, men det tycker jag är helt okej. (Om ni kände mig, så skulle ni veta....)
Jag har 50% franskt blod i mig, français.

Jag jobbar på ett kontor förtillfället, vilket är TRÅKIGT, när jag kommer hem ska jag söka jobb på Victoria Arena, där lär jag få spana...

Just nu dejtar jag, ni kanske undrar hur det gick med min dejt?
Jo det gick kalas, men jag väntar nog lite, eftersom att han ska ut och resa och nu är jag i Paris, men självklart ska vi ses igen... Han är hur bra som helst!

Iallafall, just nu befinner jag mig i Paris, i våran lägenhet som vi förövrigt har, med en av mina bäst bästa vänninor.
Tanken med det hela är att vi är på en lång semester, vi vill känna det franska livet.
Vin, baguetter, konst, män, håriga dock, haha...

Jag är i en ålder nu, där jag tänker utnyttja min tid som ung...
Det är så det ska vara!

Nu ska vi sova, vi är dödströtta.
Det är förresten jobbigt att berätta om vad vi gör, men lite kort om det:

Gå upp - fransk frukost, gå in till stan - leta affärer - fynda eller inte fynda - fika/luncha på ett café - utforska Paris som t.ex med konst - komma hem, dödstrött - eftermiddagssömn - antingen laga mat hemma eller äta ute - ta några glas - däcka i sängen.

Typ så............

Kommentarer
Postat av: Malin

låter ju underbart!!

2008-02-26 @ 11:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0