Räkpasta

image136

Hela kvällen har jag lagat mat, det blev rätt lyckat!
Pasta med räkor, paprika, basilika och soltorkade tomater. Det smakar underbart gott!
Jag har nämligen besök från Halmstad, mina två kära barndomsvänner som förövrigt pluggar i Halmstad.
Hade varit gott med röd vin till, men jag har ju lagt ner drickan ett tag...

Vi kollar igenom gamla skolkataloger från gymnasiet, jag ser på min dejt (han jag ska på dejt med på fredag).
Är fortfarande lite chockad över att han bjöd ut mig!
Men men...
Ikväll ska vi bara hyra film och mumsa på smaskigheter.
Imorgon är det ju alla hjärtans dag. Det ska vi fira med middag på Caleo och sedan...ja..utgång.

Nu måste jag vara social.
Puss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0