SATURDAY...

image137

HEJ!
Dålig uppdatering men jag har haft mina anledningar.
Igår kväll var jag på dejt med min gamla skolkamrat, A, vi åt riktigt god mat på Caleo, min favorit! Vi beställde in två flaskor rött vin och njöt av maten. Samtalet flöt på som om vi hade känt varandra hela livet...(Det kanske berodde på vinet, hahaha.)
Efter maten gick vi till Locatelli och därefter Park Lane.
Han följde med mig hem, nej vi hade inte sex, jag vill ha kvar spänningen än så länge...
Ikväll ska vi vara hemma och mysa.
Jag tror jag är kääääääär.

Jag har beställt bruna linser, wooooho.
På onsdag åker jag till PARIS.

Kommentarer
Postat av: pia&ronja

someone is in loooove..

2008-02-18 @ 21:59:48
URL: http://floless.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0