Snygg?


Dags för en förändring i mitt tråkiga liv.

Jag färgade håret igår, brunt till blont.
Jag ser ut som en ny människa, blond och brunögd, oui?- Alla ögonen på mig.

På onsdag åker jag, farväl Göteborg, jag åker till Paris, the city of love. French love.
Jag vill älska med en fransman.
Höra franska ord i mina öron.
Jag har shoppat idag, efter jobbet, jag vill inte veta av min räkning den här månaden.
Men jag behöver nya kläder! Köpte en skjorta på Carlings, en tunika från Karen Millen och ögonskuggor, rouge och läppglans från Clinique.

När jag gick på stan med mina högklackade ACNE skor och det nyfärgade håret, hade jag hopp inom mig, solen fick mig att skina och le.

Imorgon ska jag fika på Bar Centro, kom dit om du vågar.
Saknar ni mig? Var ärliga nu, om ni gör det, lovar jag er en sak.

La Folie des grandeurs.....


image138

Kommentarer
Postat av: gustav

Ha det så kul i Paris!

2008-02-19 @ 22:04:52
Postat av: gustav

Ha det så kul i Paris!

2008-02-19 @ 22:05:04
Postat av: Anonym

grym e du :D

2008-02-20 @ 11:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0