The office and misShapes.

image113image114


Jag trodde aldrig att misShapes och liknande klubbar var kända i Göteborg...
Jag och min bästa vän A är ju faktiskt galna i hela misShapes konceptet!
Det är ju synd att vi inte har lika coola människor i Sverige.
Kanske finns ett fåtal, men nuförtiden har Sverige blivit till ett stekar/brat land, utan att de själva märker det.
Det är min syn, jag kanske är fördomsfull.
Men man vill ju att Sverige ska ha lika balla ställen som misShapes och inte bara Stureplan här och där.
Inte för att jag har något emot Stureplan, för det har jag icke!¨

Nu ska jag äta lunch, är jättejättehungrig och jättejättesugen på sushi.
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0