TRÈS BIEN

image141

Att bli älskad på ett franskt sätt del 1.

Med min franska brytning beställer jag en cappuccino, vi sätter oss på uteserveringen och spanar in det franska stadsfolket.
Nu är jag ärlig, visst är Paris en modestad...
Men majoriteten av franska folket klär sig...annorlunda. Tillbaka till 90-talet?
De som klär sig elegant och snyggt är de rika folket.
I Sverige tycker jag att de flesta klär sig i mode, oavsett om de har pengar eller inte.
Finns faktiskt billiga klädkedjor.

De jag fascineras av är de som klär sig i indie/rock/fashion/trend - stilen.
Igår var på en klubb som påminner en om Misshapes, med andra ord kopia.
Vi kom med på massa vimmelbilder, jag vill dock inte se dom.
Har fortfarande inte sett någon ''ohmygod'' grabb ännu. Var är du min franska lilla baguette?
Haha.

Nu blir det rökning på balkongen och en flaska rosévin.
Vi inviger sommaren sådär tidigt.
Imorgon blir det sevärdheter.

Ohjaa. JAG ÄLSKAR KONST! Speciellt a la francé!

Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan, låter helt jävla underbart!

Men det där med modet då, tycker du inte att det är så med alla länder? Visste finns det de moderiktiga folken, men det är oftast de rika. Men i Sverige så är i princip alla "moderna"? :)

Hälsa alla snygga hunkar!

2008-02-21 @ 23:01:42
URL: http://malinita.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja det är helt underbart!
Jo det kanske är så i alla länder, men det här jag pratar om... Inte alls okej. Det är verkligen 90-tal över det hela. Men det kanske är så i Sverige med? Men ingenting jag tänkt på!

Jag ska hälsa alla snygga hunkar och ta med mig några till Sverige, du kan få en!

2008-02-21 @ 23:14:30
URL: http://sexandthecityy.blogg.se
Postat av: Anonym

Jo det finns väl i Sverige med. Fast man kanske inte tänker på det för att man själv inte umgås i de kretsarna! :)

2008-02-21 @ 23:45:09
URL: http://malinita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0