UTGÅNG + J

image130

Min manliga vän J vill så gärna att jag följer med ut... Så det här är vad han gör:
Just nu beställer han Frölunda målet (Big-Mac, cheeseburgare, pommes och en fet fanta!) till mig...
Och eftersom han älskar mig ännu mer, tänker han bjuda på järn ikväll.
Han vill alltså så gärna ha med mig på Bersåbar.

Jag brukar kalla honom för PEDOFIL-J, han är 25 år och raggar på 18-åringar...Enligt honom är de färska och nya.
God knows what he means with that...

Så, på med kläderna, på med lite nytt fräscht smink och glöm bort den feta bakfyllan.
Vem ÄR inte redo för nya tag ikväll?

Nu ska jag göra mig en fördrink innan den pedofilen kommer...
Vi hörs senare ikväll, om inte någon sexy-back blir sugen på mig.
Som om det inte händer ofta...

Jag vet att jag är snygg.

PUSS!

Kommentarer
Postat av: VäderTone

haha underbart! :)

2008-02-12 @ 00:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0