christian louboutin

image148image149

It's thursday and I'm in love.
Hej, tja eller god kväll rättare sagt.

It's Paris Fashionweek and everybody's looking all good.
Jag har gjort ett inköp, jag har skaffat mig återigen ett par nya CHRISTIAN LOUBOUTIN.
Tänk om min mor visste om min blogg, det skulle bli revolution.

Ni vill knappt veta om mitt dyraste inköp, det vill inte jag heller veta, jag har faktiskt ramat in kvittot. Men den är gömd.

Hm... Det är ite mitt fel det här, det är min morfars fel som lämnade ett stort arv till mig.

Min mor är nog lite av min förebild - hennes walk in closet.
Hon har allt jag vill ha.
Egentligen ska hon inte klandra mig, det är ju hennes fel.
Hon är fortfarande en oemotståndlig shopaholic än idag.

Nu är det packning som gäller för imorgon åker vi hem!
Vi måste upp 05.00, suck, suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0