Dance with me

image142

Jag fick ett samtal från mor nyss.
En ren utskällning...
Jag bad henne att ta hand om mina brev nu när jag är i Paris.
Min räkning hade tydligen kommit och siffrorna var ett avgörande vändpunkt i mitt liv.
"ÄR DU HELT DUM I HUVUDET? HAR DU INGEN KOLL PÅ DIN EKONOMI? JAG VISSTE VÄL ATT JAG OCH DIN FAR SKÄMDE UT DIG FRÅN FÖRSTA GÅNGEN DU KOM UT UR MIG!!!!!!!"
Det där sa hon exakt, sedan klickade hon mig.
Fem minuter senare får jag ett sms:
Förlåt älskling, jag vill bara att du har koll på din ekonomi, jag vill ju inte att du hamnar hos Kronofogden, men jag och far diskuterade det här och vi betalar hälften. Jag ringer dig senare ikväll.
Puss, din arga men snälla mor.

Är det mitt fel?

Jag tror inte det blir London för min del, haha.
Jag som hade växlat mina pengar till pund...

Kommentarer
Postat av: A

du skriver bäst!
hoppas det löser sig med pengarna! ;)

2008-03-02 @ 19:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0