Kära blogg

Jag sitter på Starbucks Avenue de France med min gulliga vän A.
Jag har svept i mig kaffe och frappuccino, åh, frappuccino.
Vi har kollat vimmelbilder från igår i Göteborg, sedan hamnade jag på Stureplan.se och kollade in PUSH vimmelbilder, snyggt folk var det där, men dock ser alla damer likadana ut, tråkigt.

Jag är väldigt bakfull idag och jag skäms.
Det slutade illa igår, jag tog mig upp på baren hällde champagne över mig själv och dansade, intensivt.
Det franska folket älskade mig - de sa att jag var one of a kind, TRÈS BIEN.
Jag kan säga er att vara ute på lyxiga ställen i Paris är jobbigt, alla damer är pryda, alla män är dryga, alla är snobbiga.

Jag vet inte hur jag lyckades ställa mig på baren, men enligt A så var det bartendern som ville att jag skulle skapa något oslagbart på La Suite. Det som gjorde mig glad var att efter att jag började släppa loss, blev det inte stelt, utan det var som att jag hade smittat "publiken", helt plötsligt var en annan atmosfär, alla började bjuda på sig själva, jag blev kär.

Jag har hört att det är David Guetta och hans fru som äger den klubben, men det kanske är rykten.

Det är nu jag vet att jag unique.

image145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0