Live från Starbucks, Paris

Just nu sitter vi på Starbucks, jag är inte direkt social av mig, jag måste ju faktiskt först och främst informera er om vad jag gör! Eller hur? Jag tackar er som kom på trådlöst nätverk.

Om ni undrar hur det gick på shoppingen så gick det ganska bra, inte direkt på det jag hoppades på.
Fick med mig en gammal sliten chanel väska på en liten vintagebutik. Jag fick den för 15 euro! Kan ni tänka er det? Det är ju rena kapet där!
Köpte två läderarmband som har en fransk text på, vet inte direkt vad det betyder, men jag tror säkert att det är något positivt!

Idag har jag spenderat totalt: 20 euro.
Jag är stolt.
Fikat bjöd mina generösa kusiner på.

Innan jag åkte iväg fick jag en fin anteckningsbok av min vän T, där jag ska skriva mina utgifter, varje dag. Och i slutet av månaden skall jag alltså räkna ut hur mycket jag har spenderat.

Från och med idag ska lilla jag skriva mina utgifter. Vi får se hur det går.
Ni hittar iallafall mig i min lägenhet, slutet av varje månad där jag ligger dyngrak på mitt golv och får ångest över hur mycket pengar jag har spenderat.
Min stora skräck är:
Att öppnakuvertet, månadens räkningar.

Ungefär så går det till varje månad hos mig.
Jag tror att jag är beroende av att köpa saker, allt från mat till kläder och andra onödigheter i mitt liv.
Men! Jag brukar stödja cancerfonden varje månad. Så creeds till mig!

Nu ska jag vara social.
Med avslutande ord:
Det finns många sexiga franska män här som går förbi, men för lite tid.

Goodbye my lovers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0