My french dad

image143

Resan hem är beställd.
Jag har fått en rejäl ångest, det svider till rejält.
Vi åker hem på fredag.
Har varit skönt att få komma bort lite. Bara lite.
Strax ska vi träffa mina kusiner som har flygit hit från Nice.
Vi ska äta lunch, umgås och spana in någon bakgata som tydligen har unika, snygga och "one of a kind" kläder, skor, väskor, smycken, listan kan göras lång.

Min far hade tydligen träffat på min manliga vän J Aveny No1 igår på lunchtid.
J hade tydligen berättat om att jag hade blivit erbjuden jobb, som bartender.

Jag får ett meddelande på facebook idag:
Din far började prata franska med mig igår, han var arg, väldigt arg, inte på mig utan på dig. Haha, jag råkade berätta om dina bartender skills, kan du tänka dig det? Nu tror han inget gott om dig, du är inte längre pappas lilla flicka ;) muhahaha

Det ska bli kul att bli hämtad på Landvetter, min franska far och min svenska mor, jag vill inte ens veta om hur mycket de kommer att moralisera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0