Osäkra damer

image141

Varför är vi damer så osäkra på oss själva?
Jag skall säga er en sak och det är att män blir sugna på: damer som är självsäkra och som har självförtoende.
Jag lovar.

Visst har vi perioder då vi är så osäkra på oss själva och vi hatar vårat utseende.
Men nej, så funkar det inte för mig längre.
Jag har gett upp.
Idag vet jag att jag är snygg, annars hade jag väl inte fått mina män som jag har och haft?
Förresten så blir jag snyggare för varje år som går och mycket äldre.
Men det bryr jag mig inte, för vet ni vad?
Jag är snygg and you wan't a piece of me.

Min vän A har laddat ner götta musik.
Jag skall dansa i mina högklackade Manolo Blahnik skor och min gula Oscar De La Renta som kostade mig en förmögenhet, tack gode gud att jag rånade banken, eller nej, den rånade mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0