Vin i Frankrike?

Åh vad jag är trött! Mina ögon svider men jag tvingar mig själv att vara uppe.
Klockan är bara 20.00 och det är en oskriven regel att sova så tidigt!
Vi köpte hem två stora pizzor med en stooooor coca-cola light och snacks.
Min mage har börjat hänga nu efter alla godheter.

Jag har märkt att jag börjat uppdatera mer - jag kanske har börjat bli beroende?
Iallafall så sitter mina två kusiner och A här i vardagsrummet, vi ser på Försoning med Keira Knightley.
Tack och lov kan mina kära kusiner tala engelska, annars hade det varit ett rent helvete.

Jag brukar ibland må illa av att bo i Göteborg, sedan när jag åker bort inser jag att Göteborg är mitt hem.
Imorgon har vi ingenting att göra, jag tror faktiskt vi har kollat igenom allt tursiter bör kolla igenom när de är i Paris.
Men nu har vi kommit fram till att vi ska på utflykt.
Min manliga kusin vet ett ställe några timmar utanför Paris, där det är en STOR vingård där man kan göra sitt egna vin och köpa vin och champagne för en billig peng.

Jag har faktiskt inte köpt något till mina föräldrar eller min lillasyster. Vilket ego! Så jag tänkte köpa något vin eller champagne från årgånget 1990 till min kära lillasyster till hennes student (som är nästa år) men ha den gömd i min lägenhet.

Och till mina föräldrar, det året det gifte sig, kommer inte ihåg vilket år men det kan vi lösa genom att googla eller något.

Får man ens ta med sig vin till Sverige? Får väl smuggla, haha.
Tur att ni inte vet vem jag är, annars hade jag väl blivit anmäld ;)

Nu är kaffet klart! Nu blir det kaffe och kedjerökning på balkongen. I love it!



Kommentarer
Postat av: Anonym

asså
du
ÄR
SKÖN

2008-03-05 @ 13:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0